středa 22. ledna 2014

Rimmel Match Perfection krémovo-gelový makeup

Přiznám se, že nejsem zrovna příznivcem makeupu z drogérie. Dle mého názoru je totiž kvalitní makeup ta část kosmetiky, na které by se nemělo šetřit. Je to prostě základní kámen. A i když budete mít nádherně nalíčené oči, tak špatně vybraný makeup (moc tmavý, moc světlý, oxidující, dělající fleky) ten dojem prostě zkazí.

Nikdy jsem v drogerii neměla moc štěstí na výběr barevného odstínu, takže jsem utrácela spoustu peněz za produkty tohoto typu v M.A.C.u. Netvrdím, že s tím přestanu, protože jejich produkty jsou rozhodně velmi kvalitní a pracují velmi dobře, ale už ve dvou případech mě přesvědčil makeup od Dermacolu, že nákup těchto produktů z drogérie není vždy špatnou volbou. Rimmel Match Perfection je tím třetím případem, kdy jsem si řekla: "Makeup z drogérky? Klidně!"



Makeup je balen do skleněného kalíšku s plastovým víčkem. Nečekejte nic extra úžasného, ale je to prostě drogérková klasika. Trochu mi vadí, že tento makeup není balen v lahvičce s pumpičkou. Mám problém vybrat to správné množství a buď ho mám moc, nebo naopak málo. S pumpičkou si většinou člověk časem najde to odpovídající množství, které je třeba vypumpovat z lahvičky. Tady je nutno na nabírání použít štětec, nebo třeba kosmetickou špachtli, která se používá na masky atd. Já nabírám štětcem, protože kosmetickou špachtli nevlastním. Efekt to má ten, že místo jednoho štětce na makeup myji dva, protože jedním štětcem sahám dovnitř a nanesu makeup na paletku a druhým pak makeup nanáším na obličej. Je to z jednoduchého důvodu. Pokud budete makeup nabírat a nanášet jedním štětcem, tak si z něj brzy uděláte chovnou stanici pro bakterie, kterým se nejlépe daří ve vlhku.

Samozřejmě nevím jestli by na tuto konzistenci šlo použít pumpičku, ale rozhodně by to bylo lepší a praktičtější. Konzistence je skutečně gelovo-krémová a při nanášení na pleť mám pocit, že spíše pracuji s bází nebo lehkým podkladovým krémem. Na pleti je velmi příjemný a lehký.

Odstín mám 100 Ivory, který má žlutý podtón, a musím říct, že jsem měla obavu jestli ho budu moci nosit. Po rozetření se barva opravdu krásně přizpůsobí barvě mé pleti a s odstínem jsem maximálně spokojená. I jejich tvrzení o tom, že se makeup přizpůsobí pleti texturou je beze zbytku splněno.
 



Trochu mi vadí to, že musím korektor dávat ještě před aplikací makeupu. Raději nejprve nanesu makeup, a tam kde jeho krytí nestačí, vše ještě doladím korektorem. Nerada pleť zatěžuji zbytečnými vrstvami líčidel. Tady to bohužel nejde. Takže po bázi koriguji vady, které by mohly být vidět a až pak příjde na řadu makeup. V případě, že to udělám opačně, tak korektor udělá šupinky a vypadá to velmi nehezky. Makeup totiž po "zaschnutí" udělá hezky matný finish, ale s korektorem se bohužel moc nemusí. Zkoušela jsem více druhů korektorů (tekutý, hutnější a sušší krémový a mastnější krémový) a bohužel se to dělo u všech. Další možností je korigovat vady průběžně při nanášení makeupu, ale první varianta se mi z těch dvou špatných zdá ta nejlepší a nejméně obtěžující.

Nevím, jak se chová pod očima, nebo na očních víčkách. Na tyto místa nikdy makeup nedávám. Příjde mi, že jemné kůži očního okolí to neprospívá a vysušuje jí to. A jako báze to u mě stejně moc nefunguje, takže tady nemohu sloužit.

Pleť mám momentálně sušší a musím tedy hodně hydratovat a dát dobrý podklad. S bází mi na pleti vydrží krásně celý den a ani jsem nepotřebovala během dne přepudrovávat. Trochu mi zdůrazňuje vrásky na čele, ale nezalézá do pórů.

Tento makeup bych doporučila spíše mladší pleti, která je normální, smíšená až mastná. Pro sušší pleť možná, ale je potřeba skutečně důkladně hydratovat a pro suchou pleť by byl docela za trest.

Zatím jsem tento makeup nikde v drogérii nepotkala, takže nejsem schopná říct kolik stojí, ale předpokládala bych cenu okolo 200 - 250,- Kč, jako u ostatních makeupů této značky.

Rimmel chválím a těším se na další jejich produkty k vyzkoušení!

Jaké jsou vaše zkušenosti s makeupy z drogérie? Mátě nějakou vaši oblíbenou značku, nebo přímo produkt?

Žádné komentáře:

Okomentovat