sobota 4. ledna 2014

Pleťový a tělový peeling + hydratace pokožky

Před nějakou dobou jsem psala článek o hydrataci mojí pleti během roku. S péčí o pleť souvisí samozřejmě i její peeling, a to nejen pleťový, ale i ten tělový. V tomto článku bych se tedy ráda věnovala peelingu a hydrataci pokožky celého těla, která je samozřejmě dalším nezbytným krokem.



Nebudu se tomu věnovat nijak obšírně, ale seznámím vás s produkty, které používám já, a na které momentálně nedám dopustit. Začneme tedy restem z minulého článku - pleťovým peelingem od značky Ryor.


Ryor je česká společnost založená roku 1991 a je mi sympatická zejména tím, že si na nic nehraje. Jednoduché obaly a funkční produkty. Už jsem měla možnost pár jejich výrobků vyzkoušet a zatím jsem byla maximálně spokojená.

Peelingový krém z řady intenzivního ošetření pleti se ke mě dostal náhodou. Dostala jsem ho od kamarádky v dárkové sadě a dlouhou dobu mi ležel na poličce, než na něj došla řada. Krém je velmi hutný a výživný. Vždy ho aplikuji tak, že ho nanáším po odlíčení a vyčištění pleti a masíruji jím tak 5 minut celý obličej včetně krku. Pak obličej opláchnu vlažnou vodou a osuším čistým ručníkem. Mám za to, že po pleelingu je velmi důležité použít úplně čistý ručník, aby se do vyčištěné a vyhlazené pleti nedostaly nečistoty. Nejsem kosmetička, ale mám to tak prostě nějak zafixované a nikdy bych nepoužila po peelingu ručník, který používám na obličej běžně. Jinak frekvence peelingu záleží na tom, jak je potřeba. Někdy stačí jednou za 14 dní, ale pak je taky potřeba jednou za týden.
S tímto produktem jsem maximálně spokojená a pleť je po něm krásně hydratovaná, hladká a tak nějak hezčí. Za mě má tedy plný počet bodů a rozhodně jsem si ho nekoupila naposledy.


Tělový sprchový peeling mám od značky Joanna. Abych byla upřímná, tak jsem o této značce nikdy neslyšela a peeling jsem koupila jen tak na zkoušku v drogérii Pemi na Žižkově, kde opravdu hodně ráda nakupuju. Mají tam totiž spoustu podobných značek, které nejsou masově známé, ale přitom mají spoustu skvělých produktů.
Přiznám se, že mě ke koupi přemluvila ta úžasná a svěží brusinková vůně. Po přičichnutí jsem měla nutkavou touhu peeling sníst, ale udržela jsem se. :) Bylo to dobře, protože to není vůbec špatný produkt. Jemně pění a pokožka po něm zůstává hezky vyhlazená, ale řekla bych, že trochu vysušuje. Většinu času používám sprchové oleje a tam je tedy patrný velmi výrazný rozdíl. Ale na druhou stranu peeling a sprchový olej se nepoužívá za stejným účelem. Myslím, že by nebylo špatné, kdyby nějaká kosmetická firma přišla se sprchovým peelingem ve formě oleje.. Já jsem totiž ještě nic podobného v drogérii nenašla, ale pokud vy ano, tak budu za každý tip k vyzkoušení vděčná.
Použití je stejné jako u běžného sprchového gelu. Nanesete jej na mokrou pokožku a krouživými pohyby jí masírujete a odstraňuje tak odumřelé buňky. Poté stačí důkladně opláchnout tak, aby na těle nezůstala zrníčka peelingu.
Rozhodně bych řekla, že peeling od Joanny jednoznačně splnil své poslání. Drobný problém v podobě dehydratace pokožky řeším po vykoupání tělovým máslem od Alverde.


Tělové máslo od Alverde s olejem z makadamiového oříšku a bambuckým máslem jsem si koupila v jakémsi záchvatu nákupu bio kosmetiky. Chtěla jsem se přerodit ve výhradního uživatele přírodní kosmetiky, ale naštěstí mi brzo došlo, že je to blbost, že prostě starého psa novým kouskům nenaučíš. Takže v současné době zase kupuju kosmetiku nehledě na výrobce a etiketu.
S tímhle máslem jsem rozhodně udělala moc dobře. Nejdřív jsem se sice nemohla vyrovnat s tím, že se hůře rozmazává, ale vše bylo odpuštěno po prvním vykoupání. Máslo se skutečně rozmazává o něco hůř, ale odměnou je skvěle hydratovaná kůže. Navíc se namažu a prakticky hned se můžu obléknout. Takže nehrozí zběsilé pobíhání po koupelně, kdy člověk někam spěchá, ale obléknout se nemůže, protože by bylo oblečení okamžitě mastné.
Líbí se mi, že se ráno probudím a cítím jemnou vůni oříšků a kůži mám hebkou stejně, jako když jsem se večer po vykoupání namazala.
Toto tělové máslo je prostě ÚŽASNÉ a to nejen kvalitou, ale i cenou, která je za 200ml produktu okolo 100,- Kč. Alverde tleskám a vřele doporučuju.

Na závěr bych vám všem ráda popřála hodně štěstí do roku 2014! Přiznám se, že pro mě byl právě uplynulý rok asi nejhorším za celý můj dosavadní život. Stalo se během něj hodně smutných věcí a jsem ráda, že už skončil. Na druhou stranu, kdyby nebylo těch špatných věcí, tak bych se asi nikdy neodhodlala k psaní tohoto blogu, který mi přináší jistý duševní relax a je pro mě zábavou. Doufám, že i pro vás je jeho čtení zábavou a nejdete tady i zajímavé informace.


Žádné komentáře:

Okomentovat